isMaNnen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) När jag ska spela så blir de svart vitt, varför? fast om man går till en annan tv så blir de färg.. så de är ju inte fel på 360, men vet nån varför de kan vara så hära? :rolleyes: Edit: Har funkat förut! Redigerat 25 Februari 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) De kan vara att den tv:n som visar svart vitt inte har tillräckligt många Hz (Hertz). Tv:n måste nog ha minst 60Hz, eller så e de ja som e ute o seglar. Men ja tror att de e så Redigerat 25 Februari 2006 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det måste ju vara för att tv'n är för dålig för det fungerade ju på den andra tv'n sa du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men alltså de har fungerat förut på min tv.. men nu är de helt plötsligt svart vitt.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 kör du 60 hz fast din tv bara klarar 50hz blir det svart vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men varför funka de förut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Underligt, kolla alla sladdar så att dem sitter i hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Men varför funka de förut då? För att då körde du me 50Hz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Du kanske har köpt Dead or Alive 4. Då måste man ha 60 hz. På dom andra spelen räcker det med 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 har en tv som klarar 60hz fasst vet inte om man kan spela xbox 360 med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Man kan köra Xbox 360 på i stort sett alla TV apparater med scart och 60hz... Men jo kolla kontakterna så de sitter i, sedan kör du med Scart, HDMI eller komponent kabel mellan TVn och din Xbox och vad har du för TV (asså, inte exakt, men eren LCD, Plasma eller bildrör). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag har också så på min TV, fast där har jag en kanal till 360 med svinbra bild och en annan kanal med svartvit bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.