hyldran0 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ja nu är jag lvl 32 night elf druid med 5g i backpack om jag inte får mer pengar snart blir det mount i lvl 50 x). Allså jag behöver hjälp med nått ställe där man får mycket pengar behöver tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 oj då..haha...5 g..... haha...hade du vart på hordes sida hade jag kunnat hjälpa dig....sorry.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 oj då..haha...5 g..... haha...hade du vart på hordes sida hade jag kunnat hjälpa dig....sorry.. och det var JÄTTE mycket hjälp. finns det ingen som kan ge ett tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Du kan börja med att gå upp i högra rank, på så sätt blir mountet billigare. Sedan så är det väl bara questa och grinda i STV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 hmm jag har samma problem fasst jag e hunter och har 2g och e lvl 38 :( :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) hmm jag har samma problem fasst jag e hunter och har 2g och e lvl 38 :( :P oj! det var inte mycket men jag vet var man kan tjäna pengar i lvl 38 :) nintendo power skrev: Du kan börja med att gå upp i högra rank, på så sätt blir mountet billigare. Sedan så är det väl bara questa och grinda i STV. vad menar du med ¨rank¨? Redigerat 3 Mars 2006 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) hmm jag har samma problem fasst jag e hunter och har 2g och e lvl 38 :( :P Rank är honor ranking, tror jag. Som du får plus i via att döda hordes eller vara med i typ BG och vinna. men bästa sättet att tjäna pengar på är nog att grinda typ silk cloth och sälja på AH. det sa min kompis han gjorde så iaf. Redigerat 3 Mars 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hmm jag har samma problem fasst jag e hunter och har 2g och e lvl 38 :( :P ok jag är corporal men blir muont billigare ju mer rank man har? eller menar du hur mycke man är vän med en stad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ditt mount blir billigare om du är rank 3. då får du en 10% "rabatt". Samma sak om du är Honored med det stället du köper mount, då ALLT i den staden 10% billigare. Och sen questa bara på! Köp INGET på AH eller av vendors, ett tips är att du dödar massvis med mobs i Shimmering Flats (thousand needles). Sen när du är level 38-40 kan du döda Lesser stone elementals i Badlands.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teslis Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 annars e de rätt bra och köra SM. det blir ännu bättre om du har en lvl 60 te hjälp. fick 16 g (när ja sålt allt) där (me lvl 60n) men om du kör i vanligt party kan du nog räkna med att få ca 3 g. OBS! nu pratar jag bara om library, kör du hela kan du räkna me rätt mkt + några fina drops. dock tror ja att man måste vara lvl 34-36 för att få ett party. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag är lvl 34 nu så det är ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 oj! det var inte mycket men jag vet var man kan tjäna pengar i lvl 38 nintendo power skrev: Du kan börja med att gå upp i högra rank, på så sätt blir mountet billigare. Sedan så är det väl bara questa och grinda i STV. vad menar du med ¨rank¨? =) jag e lvl 40 nu >.< men min kompis som e lvl 45 ska låna 30g till mig =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg