Hoppa till innehåll

Pengar Till Mount


hyldran0
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

hmm jag har samma problem fasst jag e hunter och har 2g och e lvl 38 :( :P

 

oj! det var inte mycket men jag vet var man kan tjäna pengar i lvl 38 :)

 

nintendo power skrev: Du kan börja med att gå upp i högra rank, på så sätt blir mountet billigare. Sedan så är det väl bara questa och grinda i STV.

 

vad menar du med ¨rank¨?

Redigerat av hyldran0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm jag har samma problem fasst jag e hunter och har 2g och e lvl 38 :( :P

 

 

Rank är honor ranking, tror jag. Som du får plus i via att döda hordes eller vara med i typ BG och vinna.

 

 

men bästa sättet att tjäna pengar på är nog att grinda typ silk cloth och sälja på AH. det sa min kompis han gjorde så iaf.

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ditt mount blir billigare om du är rank 3. då får du en 10% "rabatt".

Samma sak om du är Honored med det stället du köper mount, då ALLT i den staden 10% billigare.

 

Och sen questa bara på! Köp INGET på AH eller av vendors, ett tips är att du dödar massvis med mobs i Shimmering Flats (thousand needles).

 

Sen när du är level 38-40 kan du döda Lesser stone elementals i Badlands..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

annars e de rätt bra och köra SM. det blir ännu bättre om du har en lvl 60 te hjälp. fick 16 g (när ja sålt allt) där (me lvl 60n) men om du kör i vanligt party kan du nog räkna med att få ca 3 g. OBS! nu pratar jag bara om library, kör du hela kan du räkna me rätt mkt + några fina drops. dock tror ja att man måste vara lvl 34-36 för att få ett party.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oj! det var inte mycket men jag vet var man kan tjäna pengar i lvl 38

 

nintendo power skrev: Du kan börja med att gå upp i högra rank, på så sätt blir mountet billigare. Sedan så är det väl bara questa och grinda i STV.

 

vad menar du med ¨rank¨?

=) jag e lvl 40 nu >.< men min kompis som e lvl 45 ska låna 30g till mig =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...