sagan-om-ringen-mästare Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vilken av dom ska jag köpa :new_ukliam2: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Tony Hawk´s Underground! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 okej någon annan??????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Lätt Tony Hawk´s Underground det är ballasrt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Beror på om du menar Medal Of Honor: Rising Sun, då är det lugnt bäst. Man kan ju liksom inte skjuta några japaner på tony hawks underground hehe.. men det är bra p åsitt sätt men MoH: R S klår det lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tony Hawk's Underground....det äger har klarat det 10 ggr varav 3 på normal o 1 på sick...Sick e nästan omöjligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 LÄTT! tony hawks underground, det äger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Vad är det för roligt att skate? Jo visst jag har ju det men jag tröttnade nästan på en gång. Tycker det är roligare att skjuta från något som hänt i verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Tony Hawk underground är bäst, det finns olika klubber, skate board, du kan spela dig själv, åka bil, gå på fötter, klättra och massor av mer!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 MoH:RS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Beror på om du menar Medal Of Honor: Rising Sun, då är det lugnt bäst. Man kan ju liksom inte skjuta några japaner på tony hawks underground hehe.. men det är bra p åsitt sätt men MoH: R S klår det lätt... Ja de e den jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trokz Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Tony Hawk´s Underground! :D snälla kan du lr nån hjälpa mej med thu ja kan inte det där när ma ska hjälpa shawn att sno saker lr ja jag blir upptäckt bara :(! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg