Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Förlåt men jag blir så j*vla arg! Jag måste bara få visa denna bild som tröst; hoppas att ni förlåter mig Är inte det där Conan o brian Men iaf det var grymmt att sverige vann :) Tvekade lite i början :P Där i slutet var det väldigt nära att finland skulle göra mål blev lite närvös :visslar: Redigerat 26 Februari 2006 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Underbar match. Spännande som sjutton och mycket bra spel. 3-2 målet var underbart. Vilket skott, man såg på reprisen hur Finlands målvakt flyttar på och bara ser den glida in..Chanslös. Henkes räddningar i slutet var enormt bra, jag satt o hoppa i min sköna fåtölj och trodde att jag när som helst skulle få hjärtattack. MYCKET spännande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag håller med er, det kändes som om man skulle få en hjärtattack i slutet! Men Lidström, Zetterberg & Lundqvist var helt klart bäst i denna fantastiska match. Grattis Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Min mage blev väldigt orolig mot slutet. Det blev väldigt nervöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Skåningen, håller med dig till 100% att det var det snyggaste målet! Kunde knappast inte vara bättre skott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 det blev en bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 kunde själv bara se till tredje perioden för ja hade fotbollsträning precis då <_< det absolut roligaste med os-guldet det va inte att dom vann utan det var på tv4 sporten igår. för när dom visade alla svenskar som firade var där ett helt galet f*n. hehe, han var nästan gråtfärdig och så la han sig ner på asfalten och visade exakt hur lundqvist hade räddat bollen :P det kanske inte låter så kul men det var asroligt :D va det nån annan som såg han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Skåningen, håller med dig till 100% att det var det snyggaste målet! Kunde knappast inte vara bättre skott! Han är ju ifrån Avesta så det är väl inget nytt :visslar: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 missade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Lidströms mål och Henkes räddning i slutet. bara att gratulera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.