Aircondition Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det finns massor på deviantart. jag tror dom har felst eftersom dom är dom största Men var ska man gå in på deviantart då? Jag går in på brushes men där finns typ bara 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Här finns det brushar till bara gimp och det finns fler än 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Nu blir jag arg asså... <_< Jag har sparat brusharna i den mappen och när jag bläddrar i penslen så är dom inte där. Måste man extrahera med sitt uppackningsprogram precis som man gör när man ska lägga in texter elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ja du ska inte ha kvar dom i zip formen. sen när du zippat upp dom som man ska göra så finns dom olika i den klart zippade mappen sen flyttar du bara dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Asså nu hängde jag inte med riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) du ska inte ha gimp öppet medans du gör dethär 1* du laddar ner filen med brusharna i 2* du använder Winrar eller Winzip för att extrahera dom till skrivbordet igen fast i en ny mapp som vilken vanlig mapp som helst fast den heter likadant som den du laddat ner. fast den ser ut som en vanlig mapp nu när du zippat 3*brusharna som är i GIMPimage(filtyp) flyttar du till brushmappen som är Den här datorn>C>program>gimp>share>gimp>2.0>brush 4*du öppnar gimp igen som du har haft nedstängt under hela den här processen och letar upp dom i verktyget pensel. sen tar du brushen du vill ha och börjar måla Redigerat 31 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Lite bättre förklaring på punkt tre: Du hittar program C i Den här datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) På punkt 2, ska jag extrahera filerna till en mapp som jag gjort elr? Redigerat 31 Mars 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Följ bara Nico's tutorial om detta, då blir det mycket enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Följ bara Nico's tutorial om detta, då blir det mycket enklare. Ok, vad heter tråden så att jag kan söka på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Gin i hans profil, och titta på hans hemsida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Asså hans guide var till Photoshop. Men ska man göra en egen mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.