Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 385
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Nu blir jag arg asså... <_< Jag har sparat brusharna i den mappen och när jag bläddrar i penslen så är dom inte där. Måste man extrahera med sitt uppackningsprogram precis som man gör när man ska lägga in texter elr?

Skrivet

ja du ska inte ha kvar dom i zip formen. sen när du zippat upp dom som man ska göra så finns dom olika i den klart zippade mappen sen flyttar du bara dom

Skrivet (redigerat)

du ska inte ha gimp öppet medans du gör dethär

1* du laddar ner filen med brusharna i

2* du använder Winrar eller Winzip för att extrahera dom till skrivbordet igen fast i en ny mapp som vilken vanlig mapp som helst fast den heter likadant som den du laddat ner. fast den ser ut som en vanlig mapp nu när du zippat

3*brusharna som är i GIMPimage(filtyp) flyttar du till brushmappen som är Den här datorn>C>program>gimp>share>gimp>2.0>brush

4*du öppnar gimp igen som du har haft nedstängt under hela den här processen och letar upp dom i verktyget pensel. sen tar du brushen du vill ha och börjar måla

Redigerat av mu1991

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...