Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 klippa ut?????? :huh: det hade jag helt glömt men jag ska ta och göra det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Låt inte denna tråd gå off-topic så den blir låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag vet men jag vill inte starta en ny tråd om hur man klipper ut en bild jag väntar bara på att mu1991 säger hur man klipper ut exakt sen kan jag lägga in massa bilder här med gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 så du fattar vilket verktyg det är eller? JAG MÅSTE BARA VETA VAD FÖRSTÅR DU INTE. så slipper jag skriva hela alltet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag förstår inte med saxen 1.När man gjort streck runt bilden:Hur flyttar men den sen (Håller man inne eller vad Det fattar jag inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) du håller innanför linjerna sen trycker du en gång(vänster klickar) då ska det se ut som det är ett helt sträck runt som blinkar sen är det bara att höger klicka gå in på redigera och sedan kopiera. sedan går du in på din nya bild där du höger klickar och tar redigera, sedan tar du klistra in som är längst upp av dom två där det står klistra in Redigerat 1 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 men när jag har gjort runt hela och trycker i mitten då försvinner alla streck igen och man måste börja om och dra streck Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 du måste se till så att dom är länkade tillsamans så att den första sitter ihop med det sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 det gör jag också men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Mater-XX, lista ut det själv d kan få en varning om du går off-topic så ofta rtror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ok men nu över till ämnet visa era bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 här kommer jag med en bild från min smyg gömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.