Putside Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ja vad är det som är så bra med fuska.se ? varför sitter ni dagligen och kollar i sidan och kollar om nått nytt har hänt ? Skulle någonting kunna förbättras ? Kom med egna förslag om vad ni skulle vilja förbättra med forumet eller bara berätta vad ni tycker om sidan i största allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 En bra sida där man kan disskutera om ditt och datt. Alltid ett svar då man ställer en fråga. Och människor här på sidan man verkligen uppskattar att tala med. Det är väl ingen hemlig organisation men Admin har utnämnt vissa att vara med i ett Gruppforum där de just disskuterar om hur man ska förbättra sidan. Om Admin anser att jag inte skulle ha gett ut denna information så får han så gärna så ändra mitt inlägg. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tycker sidan är jättebra, många bra onlinespel och trevliga personer. Sidan är bra uppbyggt, bra planerat med ranker och fuska mynt. Fuska.se är min favoritsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tycker att Fuska.se är en väldigt rolig sida med många schyssta personer som man kan prata med. En annan rolig sak som jag tycker om är ju onlinespelen och affären. Det har ju precis kommit en massa förbättringar i presentationen så det är inget för tillfället som jag tycker kan förbättras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Bra sida där man kan diskutera om allt möjligt. Och om man undrar om ngt så kan man bara fråga o få mer eller mindre bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Fuska.se är en bra sida med många funktioner. Affären är rolig! Nästan alla är schyssta & man får svar på sina frågor väldigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Skulle aldrig vilja sticka från fuska.se. :( Men för eller senare kommer jag bli bannad.Det vet jag. :( Favorit sidan på internet. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) man behöver inte bli bannad om man tar det lite lugnt :P Redigerat 27 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag är glad att denna sida finns, att alla dessa härliga personer finns. En riktigt bra spelsida med onlinespel. Klart min favoritsida. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 fuska.se är min favorit sida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Jag har blivit medlem på många spelforum men det här är nog det jag trivs bäst på. Fuska.se är ett mycket bra spelforum som jag hoppas kan bli Sveriges största. Redigerat 27 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Den är sådär tycker jag, gillar inte dom nya uppdaterinigarna, tyckte det var bra som det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.