Travaren_Midas Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Hajj! Lirar nån Diablo II? Bli gärna medlemmar här: http://d2.mylava.net Sidan, som jag gjort, är en commuity för Diablo II lirare. ;) Men men, till er D2 lirare. Vilket karaktär är ni? Vilket lvl? Vilken akt? Själv är man Sorceress, lvl 18, akt 2. ;) EDIT 21: § 1.20, § 1.23. Redigerat 27 Februari 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 spelade lite förut med min assasin upp til lvl 13 men tröttnade jag på att bara sitta å klicka hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sorcerezz Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Höhö. Tröttnade? Man kan inte tröttna. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag tycker om Diablo 1. Diablo 2 är inte lika roligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sorcerezz Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har aldrig testat Diablo I.. Finns det att ladda ner? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har aldrig testat Diablo I.. Finns det att ladda ner? :evil: op op op , inge sånt snack här va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sorcerezz Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Höhö, skojja bara. Vet att det är förbjudet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag har spelat Diablo II några gånger när jag lånade det av en kompis för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 körde me assasin till typ slutet men så blåste vi datorn o savefilerna försvann... sen dess har jag inte spelat..... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Körde för ett par år sedan, då det var nytt till skillnad mot vad det är nu. Hade 4-5 lvl 90-95 gubbar och de bästa itemsen som fanns då till min sorc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Barbar lvl 28 act 2 nightmare. 120,000 guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Menar ni exp-pack eller vanligt D2? Jag blev en lvl 97 Amazon.(Lightning Javelin+Valkyrie) Klarade spelet på alla 3 nivåer. Jag blev en lvl 94 Paladin.(Magic Hammer+Aura) Klarade spelet på alla 3 nivåer. Jag har aldrig ens testat D2 eftersom jag började med EXP-packet . Jag spelar bara Battle-net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.