incognito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Min skola var en ganska stor värsting-skola förut. En elev slog till rektorn och min låtsas-kusin, som är över 30 år, hans ärkefiende sköt en lärare med ett hagelbrak. På en gammal vägg på en toalett kan man se flera lager klotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Min skola var en ganska stor värsting-skola förut. En elev slog till rektorn och min låtsas-kusin, som är över 30 år, hans ärkefiende sköt en lärare med ett hagelbrak. På en gammal vägg på en toalett kan man se flera lager klotter. det liknar ju typ vår skola just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 vår också... det brukar komma poliser eftersom invandrarna på skolan brukar göra knivhot, slåss och mycket mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 vår också... det brukar komma poliser eftersom invandrarna på skolan brukar göra knivhot, slåss och mycket meraundrar om du har något imot invandrare??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 de undrar ja me snake bite. min skola e en invandar-skola, å i hela 8:an finns itte en enda helsvensk. min klass e så jobbig, att man itte kan förklara de...=S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Hehe, österholm e ju f*n skönast... jag går fortfarande i västerholm och har redan börjat "träna" inför Österholm om ni förstår vad jag menar med träna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det finns inte så många invandrare i min skola. Kanske 9-10 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det finns inte så många invandrare i min skola. Kanske 9-10 stycken. finns inte så många på vår skola heller och de som är det de är oftast från samma familj fast de som är invandrare på vår skola de är schysta tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Nä då, cirka 50 % utav skolans elever är invandrare (i min skola). Och börjar bråka det kan jag lugnt säja. Har sett 3 tillfällen där stora slagsmål har ägt rum, alla med utlänningar. //edit by admin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Våran skola är helt normal.Men en gång klotra någon på fönster.Men det händer aldrig något liknande längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Våran skola är helt normal.Men en gång klotra någon på fönster.Men det händer aldrig något liknande längre. det är ju bra att det finns någon sån skola iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det borde finnas enskilda invandrarskolor. Inte för att jag har något emot invandrare, men de kan vara riktigt bråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.