Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag har fått ett virus på min dator som heter Trojan.Zlob eller något liknande och mitt antivirusprogram som jag har kan inte ta bort det. Jag undrar om någon vet hur jag kan göra. Det har inte förstört min dator men när jag startar datorn och loggar in på min användare så kommer det fram en varning där det står att Symatec inte kan ta bort viruset. Jag har Symantec Antivirus Client som är uppgraderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 händer det inget med datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ladda ner Panda Antispyware.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ladda ner Panda Antispyware.... Det hade jag förut och det var skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 radera filen som viruset ligger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 kolla efter antivirus på majorgeeks.com... dem brukar alltid ha nåt användbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ta bort viruset manuellt. Altså sök på virusets namn på datorn och ta bort det. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 sök på google: how to remove [virusets namn] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) fixa F-secure o du har tålamod det frågarom varje gång man t.e.x. kopplar upp wow mot internet om det är ok.och den säger till på om det är så här 0,1% risk fär virus men den är J*kligt bra mot virus+ den uppgraderar sej själv (det är det väll många virusprogram som gör men det är ett plus)morsan och farsan fixade med det .så jag har ingen aning om drt kostar något Redigerat 1 Mars 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 F-Secure 2006 har fått en utmärkelse att bekämpa alla tidigare virus och de nya som kommit just nu. Använd F-Secure 2006 och skippa alla gratis antivirus program. De är bara ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Gör som data-typen skrev. Sök på google efter hur man tar bort viruset. Det kan finnas något litet program som man kan ta bort det med. Det finns en hel del program som bara är gjorda för att ta bort ett speciellt virus. Ladda hem programmen från en anti virus sida (t.ex. Panda) om det finns för att vara säker på att inte mer virus kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Är det någon som vet vilket program man använder för att ta bort Trojan.Zlob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.