PussyCat Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) I affären när man ska köpa nåt kommer reklamen mitt över Köp med fuska mynt och använd i mina föremål. Nåt fel på min data eller på fuska.se..??? Nån annan som har samma fel som jag..??? :( :cry: Redigerat 27 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 asså annonserna på höger sida kommer över där man ska klicka för att köpa te.x hjul så det går inte att köpa. Säj till om jag ska förklara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Samma som santa_claus_driver är det för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Men felet började för typ 5 dagar sedan. Hur länge har du haft det Dr.cheat..??? Någon åtgärd..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Märkte det igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Konstigt. Det har inte hänt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Okii för vissa har det här felet inte dykt upp. Jag menar kan Admin vara snäll och kolla detta. Redigerat 27 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ska kolla på detta, men detta verkar enbart drabba de som kör med 800x600 upplösning eller lägre. Pröva och använda upplösningen 1024x768 på era skärmar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tack Admin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ska kolla på detta, men detta verkar enbart drabba de som kör med 800x600 upplösning eller lägre. Pröva och använda upplösningen 1024x768 på era skärmar ;) Inte hänt mig iaf- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det händer på vissa datorer jag går på :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 aldrig hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.