Gun Guy Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Viste ni att varje gång vi gör ett ämne hamnar det på google? Tyker ni att det stör er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Nej... Varför skulle det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Viste ni att varje gång vi gör ett ämne hamnar det på google? Tyker ni att det stör er? Det gör det väl inte? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Okej, bara undrade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Nej.. Jag gör sällan ämnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Äh, vem bryr sig egentligen? Inte jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag tycker att det är bra, Fuska.se blir kändare och så får andra som inte är medlemm här läsa våra åsikter, speciellt i debatt forumen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag tycker att det är bra, Fuska.se blir kändare och så får andra som inte är medlemm här läsa våra åsikter, speciellt i debatt forumen. Inte många som söker på fuska.se :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Nej, men det finns många trådar här som handlar om olika saker. Leta t.ex efter " Varför tar ungdomar självmord " , så får du se. ;) ( Tog den erftersom det var jag som skapade ämnet. :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Varför skulle det störa oss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Det hamnar på de flesta sökmotorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ja, det stör mig att dom visar upp massa inlägg från vår sida som bryter mot regler :). Denna tråd är inget undantag. §1.11 §1.13 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg