Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Hallo där, Admin och alla medlemmar här på sidan. Jag har en fråga angående den lilla länk som man kan kolla sina varningar man fått. Då jag klickar på den så kommer en sida om att det är fel. Så här lyder texten; Du saknar behörighet för att utföra denna åtgärd eller komma åt denna sida. Ifall du inte är inloggad så logga in, är du inte medlem så kan du bli det här. Kan ni kanske förklara för mig vad som är problemet? Är det tillfälligt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Samma här, det var nån tråd med svar om det där förut har jag för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Fungerar fint i både Firefox / Internet Explorer med 2 olika testanvändare från 2 olika datorer. Så töm temporära internetfiler, rensa cookies.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Gjort det sörru... men tyvärr så får jag inte fram sidan heller. :S Det är förmodlingen något skit i datorn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Många har haft sånna problem tror jag, ingen aning om vad som är fel.. Du är inte ensam iaf tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kan vara någon brandvägg kanske som inte tillåter dig att kolla sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag kan titta på mina varningar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Har du kunnat tittat där innan? I så fall, har du instalerat något nytt på sistonde som kanske 'blockar' sidan? Annars kan du ju skicka ditt lösen till mig så kan jag kolla :o skoja bara Redigerat 2 Mars 2006 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 rowyn! jag tror inte du behöver bry dig om det nu... du har ingan varningar :) *pekar på mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Funkar perfekt för mig. Kan det vara för att jag har IE ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Vem vet, det kanske inte fungerar om man inte har några varningar. Kan tyvärr inte själv testa om det stämmer. Men det borde ju gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 det funkar också perfekt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.