nintendo_ds Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 vilka spel längtar ni efter jag längtar lungt efter metroid prime hunter :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 ett zelda spel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag längtar efter Dynasty Warriors :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Finns redan en sån här tråd. Annars ett Zelda-spel, New Super Mario Bros och dem nya Pokémon-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Pokemon Diamond & Pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ett Zelda spel. Kanske också ska köpa Metroid prime hunters och Resident evil deadly silence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 lätt ett zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 metroid och zelda och final fantasy m. m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Pokémon Pearl & Diamond New Super Mario Bros Age of Empire: Age of Kings The legend of Zelda: Four Swords DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Harvest moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 vad handlar new super mario bros om....? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag hoppas att det nån gång kommer ut ett Mario Party DS . Annars skulle jag vilja att zelda majoras mask gjordes till DS :P det är dom jag skulle vilja ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg