Hoppa till innehåll

Ska Ni

Master X-X

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tour

Du kan inte installera hemladdningprogram den känner av om du har olagliga filer på datorn och den har bugar alltså program som rapporterar till microsoft vad du gör på din dator.

Så mitt svar blir ett tveklöst NEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett stort NEJ om det finns sånt skit på den. Jag vill inte ha spyware på datorn. Jag trodde Windows jobbade för att inte spyware ska finnas på den. Jag säger i alla fall att det är spyware för det är ju vad det är. SÅ NEJ TACK TILL VISTA I SÅ FALL. (SpyVista) kan man ju kalla det för om det är sant.

Får väl hoppas att crackar Vista så att det inte finns spyware eller ett litet program som tar bort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte än. :P Precis som NesseN sa, verkar det vara väldigt begränsat. Och det kräver en hel del utav datorn. 16 gånger mer än vad Windows XP Home/Pro gör. Eller vad det var.

Det känns som om jag kan rå för att sitta på Windows XP Pro ett tag till, även om jag är bekvämare med Home. Vi får se. Blir väl förmodligen till att testa en BETA snart.

Och, om det vore så att jag skulle falla för dess design och hur snyggt det är (Som jag alltid gör med nya, moderna saker) så får jag väl ta och skaffa mig ett ngtslax skin. :)

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...