Master X-X Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ska ni köpa windows vista Det som startar på 2 sekunder Jag ska iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Verkar som det kommer bli otroligt kontrollerat av microsoft själva. Mycket kommer begränsas etc etc.. Tveksam till om jag tänker fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Inte jag. Det kanske startar på 2 sek. men inte om du har spel och dyl i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Du kan inte installera hemladdningprogram den känner av om du har olagliga filer på datorn och den har bugar alltså program som rapporterar till microsoft vad du gör på din dator. Så mitt svar blir ett tveklöst NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ett stort NEJ om det finns sånt skit på den. Jag vill inte ha spyware på datorn. Jag trodde Windows jobbade för att inte spyware ska finnas på den. Jag säger i alla fall att det är spyware för det är ju vad det är. SÅ NEJ TACK TILL VISTA I SÅ FALL. (SpyVista) kan man ju kalla det för om det är sant. Får väl hoppas att crackar Vista så att det inte finns spyware eller ett litet program som tar bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Nej, det kommer att finnas så mycket buggar och dyl. Kanske seanre om några år, när allt har fixats till så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag ska köppa vista när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 nä, nöjer mej med min xp pro ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jepp jag med<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag tror inte att det kommer att starta på 2 sek. Det sa de väl om XP också ? ---------------------------- Rank: #3 Mini-fuskare !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Vad är vista? :unsure: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Jag vet inte än. :P Precis som NesseN sa, verkar det vara väldigt begränsat. Och det kräver en hel del utav datorn. 16 gånger mer än vad Windows XP Home/Pro gör. Eller vad det var. Det känns som om jag kan rå för att sitta på Windows XP Pro ett tag till, även om jag är bekvämare med Home. Vi får se. Blir väl förmodligen till att testa en BETA snart. Och, om det vore så att jag skulle falla för dess design och hur snyggt det är (Som jag alltid gör med nya, moderna saker) så får jag väl ta och skaffa mig ett ngtslax skin. :) Redigerat 2 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.