Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag håller mig nog till mitt XP ett tag till innan jag ska byta för det är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Lol. Är ni ute efter designen så kommer man nog kunna ladda ner den på nåt sätt. WV kommer nog kräva 512 mb ram. Men jag nöjer med med Windows XP Professional. 3 GHz Processor och 1024 Mb RAM är minimum för att installera, men inte för att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) vista= Virus instability spyware trojans adware :lol: :P jag ska iaf inte skaffa vista Redigerat 5 Mars 2006 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Var det inte nåt som hette Windows Longhorn eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Var det inte nåt som hette Windows Longhorn eller nåt sånt? Ja det hette Windows Longhorn i frän början. Men det var ju bara arbetsnamnet på operativsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Bytte de namn sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja det gjorde dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.