Salzalada Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Tror att de kommer att utveckla VR lite mer än vad de har idag. Men den kommer nog inte vara fullbordad förrän vid 2050. (VR = Virituell Reality = Virituell Verklighet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Nej, spel kan eller kommer inte vara verkliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) VIRITUELL verklighet. Militärerna har de när övar sig i lumpen, har jag läst i nån gammal speltidning. De ska komma till USA/har kommit till USA nån gång. Alltså, till underhållningställen, så som tivolin m.m. Redigerat 8 Mars 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Människors ögon är för avancerade för att tro nåt virtuellt är/ser verkligt ut. VT är rena science fictionen, tror ni det går att "koppla in" sig i ett spel.. rent strunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Tja... Dom kan säkert redan göra 3D spel i Japan. (med 3D glasögon) Eftersom det redan finns 3D filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag tror att japans manga kommer dominera på spelen. ( jag säger inte att jag gillar manga för det gör jag inte ) Sen tror jag inte de kommer ha såna handkontroller till konsollerna som vi har idag typ som eye toy fast med mycket mycket mycket bättre teknik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Virituell Verklighet är nästan som att ha på sig 3D-glasögon, fast mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det Hade isånnafall varit grymt... :D tänkt där när man får en crosschecking i Ryggen o spelan blir skada o man själv känner smärtan... Det tycker jag e ganska bra för att då vet man själv hur ont det gör o få just en sådan tackling o då kanske man inte gör det i verkligheten :D men tror de bara e rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yron33 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det Hade isånnafall varit grymt... :D tänkt där när man får en crosschecking i Ryggen o spelan blir skada o man själv känner smärtan... Det tycker jag e ganska bra för att då vet man själv hur ont det gör o få just en sådan tackling o då kanske man inte gör det i verkligheten :D men tror de bara e rykten ett spel som hade varit grymt till det är spore eller csspore tycker jag nästan är ett genration 4 spel så framtiden är inte långt borta titta på den här videon http://video.google.com/videoplay?docid=83...0559198&q=spore coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag tror att de kommer ha överbra grafik och jag tror att man kommer att kunna styra med hjälp av sin egen kropp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag tror att de kommer ha överbra grafik och jag tror att man kommer att kunna styra med hjälp av sin egen kropp. :) Tror ungefär likadant,kanske någon sårts virtuell verklighet eller ett avancerat nintendo Wii ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 VIRITUELL verklighet. Militärerna har de när övar sig i lumpen, har jag läst i nån gammal speltidning. De ska komma till USA/har kommit till USA nån gång. Alltså, till underhållningställen, så som tivolin m.m. tidningen var playstation magasinet elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.