Hoppa till innehåll

Framtiden

Master X-X

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

VIRITUELL verklighet.

Militärerna har de när övar sig i lumpen, har jag läst i nån gammal speltidning. De ska komma till USA/har kommit till USA nån gång. Alltså, till underhållningställen, så som tivolin m.m.

Redigerat av Salzalada
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Människors ögon är för avancerade för att tro nåt virtuellt är/ser verkligt ut.

VT är rena science fictionen, tror ni det går att "koppla in" sig i ett spel.. rent strunt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att japans manga kommer dominera på spelen. ( jag säger inte att jag gillar manga för det gör jag inte ) Sen tror jag inte de kommer ha såna handkontroller till konsollerna som vi har idag typ som eye toy fast med mycket mycket mycket bättre teknik!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det Hade isånnafall varit grymt... :D tänkt där när man får en crosschecking i Ryggen o spelan blir skada o man själv känner smärtan... Det tycker jag e ganska bra för att då vet man själv hur ont det gör o få just en sådan tackling o då kanske man inte gör det i verkligheten :D men tror de bara e rykten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 6 månader senare...

Det Hade isånnafall varit grymt... :D tänkt där när man får en crosschecking i Ryggen o spelan blir skada o man själv känner smärtan...  Det tycker jag e ganska bra för att då vet man själv hur ont det gör o få just en sådan tackling o då kanske man inte gör det i verkligheten :D men tror de bara e rykten

ett spel som hade varit grymt till det är spore eller cs

spore tycker jag nästan är ett genration 4 spel så framtiden är inte långt borta titta på den här videon http://video.google.com/videoplay?docid=83...0559198&q=spore

coolt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VIRITUELL verklighet.

Militärerna har de när övar sig i lumpen, har jag läst i nån gammal speltidning. De ska komma till USA/har kommit till USA nån gång. Alltså, till underhållningställen, så som tivolin m.m.

tidningen var playstation magasinet elr?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...