Gäst Destiny Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hur tror ni kommer att se ut/vara i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Som vanligt men med lite mer tekniska prylar. Och mer Ondska i världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag flyttar den till Debatt, och där vill jag att ni verkligen diskuterar och inte spårar ur. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mer fred, mer tekniskt, mer robotar, mindre aktivitet, sitter bara hemma och är inne i det tekniska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Svårt...Tydligen mycket teknologi,det jag kan lova i allafall är att dem måste ju ha Formel-1 i luften!Dem har redan planerat sådana grejor till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mycket robotar och sånt, piller som man käkar istället för att äta riktiga måltider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja man kan alltid undra vad som händer i framtiden kanske teleporteringsmaskiner så man inte hehöver gå någon vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mer elektronik, robotar och andra prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mer utvecklad teknologi o sånt...:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Tidsmaskiner. Folk kommer återuppleva gamla kända moment i historien, och alla kommer spendera all sin tid i andras tidsåldrar, istället för att leva i sin egen. Och det kommer resultera i att det nutida kommer förändras på ett radikalt och bisarrt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Tidsmaskiner ska byggas för vetenskap,inte för nöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Att inte länder tänker på religioner så mycket som idag. Det leder till kaos bara. Om en tidsmaskin skulle finnas skulle jag smita mig in i den och resa till 4000 talet. Undrar hur fuska.se ser ut då -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.