Hoppa till innehåll

Framtiden


Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

Ni skulle inte ha en aning om tids-maskiner om inte Televisionen fanns.

 

Kola King , Dom trodde månen var en enorm ost, och vi tror nu att det finns inget sätt att resa igenom tiden.

 

Det är nästan samma sak eftersom vi båda har teorier.

Det finns inga bevis att man kan resa igenom tiden, men det fanns inga bevis heller på deras tid att månen var en ost.

 

Vi kommer att resa igenom tiden för nöjets skulle,kanske besöka gamla släktingar.

Sen tror jag på evigt liv också.

Om man skulle forska om kroppen mera, kanske det kommer senare i framtiden , Vet inte på vilket sätt däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Evigt liv har de ju faktiskt börjat forska om. Det finns något ämne av nåt slag som skyddar DNA strängarna, och under livet nöts det bort, och när det försvunnit helt så finns det inget som skyddar DNA:et längre och då dör vi. Cancerceller har dock en förmåga att själv producera detta ämne, vilket gör att de kan leva mycket länge. Så forskare studerar cancerceller för att komma på om vi människor skule kunna skapa detta ämne på nåt vis, och på så sätt förhindra att vi dör av ålder. Sen kvarstår ju problemet att det finns sjukdomar, men det får man komma på ett annat sätt att hantera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har helt trätt orre_best, men alla fattar ju vad han menar. Framtiden är något som inte har hänt än...

Det kommer ju att finnas mer teknologi som alla skriver. Om många miljoner år så kommer vi nog att bo på Mars som forskare håller på att forska om om det går. Vi kommer nog att spela bättre spel som man styr genom rörelser. Det kommer finnas renare bilarn, mer människor och robotar som hjälper oss i vardagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Jag tror faktiskt att robotar/datorer kommer att ta över oss dom kan ju ha skapat robotar som gör som oss människor och har känslor osv. alltså kan det bli ett Robotar VS Människor

 

PS. Tro inte att jag har sett för mycke filmer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jo,det tycker jag Mr.Fusk.Det är 2% chans att robotarna tar över jorden,så det så.

 

TheDarkElf: Har läst att vi kommer bo på Mars inom 100 000 år.Det betyder ju inte att det kommer bli så,men men...Man kan alltid hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo,det tycker jag Mr.Fusk.Det är 2% chans att robotarna tar över jorden,så det så.

 

TheDarkElf: Har läst att vi kommer bo på Mars inom 100 000 år.Det betyder ju inte att det kommer bli så,men men...Man kan alltid hoppas.

 

Och varför i hela lingonskogen skulle vi vilja bo på mars?

Dom som håller med mig kanske skulle börja bli lite miljövänliga så att vi slipper flytta upp dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror faktiskt att robotar/datorer kommer att ta över oss dom kan ju ha skapat robotar som gör som oss människor och har känslor osv. alltså kan det bli ett Robotar VS Människor

 

PS. Tro inte att jag har sett för mycke filmer...

 

Du har sett för mycket på film. Var har du din fakta för att robotar ska ta över? Hur kan du veta det? Har du alls fått den möjligheten nämnd för dig utanför filmer?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror faktiskt att robotar/datorer kommer att ta över oss dom kan ju ha skapat robotar som gör som oss människor och har känslor osv. alltså kan det bli ett Robotar VS Människor

 

PS. Tro inte att jag har sett för mycke filmer...

 

jag trot inte, jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jo,det tycker jag Mr.Fusk.Det är 2% chans att robotarna tar över jorden,så det så.

 

TheDarkElf: Har läst att vi kommer bo på Mars inom 100 000 år.Det betyder ju inte att det kommer bli så,men men...Man kan alltid hoppas.

 

Därför att det kommer tydligen att bli precis som på Jorden på Mars inom så många år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...