DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ni skulle inte ha en aning om tids-maskiner om inte Televisionen fanns. Kola King , Dom trodde månen var en enorm ost, och vi tror nu att det finns inget sätt att resa igenom tiden. Det är nästan samma sak eftersom vi båda har teorier. Det finns inga bevis att man kan resa igenom tiden, men det fanns inga bevis heller på deras tid att månen var en ost. Vi kommer att resa igenom tiden för nöjets skulle,kanske besöka gamla släktingar. Sen tror jag på evigt liv också. Om man skulle forska om kroppen mera, kanske det kommer senare i framtiden , Vet inte på vilket sätt däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Evigt liv har de ju faktiskt börjat forska om. Det finns något ämne av nåt slag som skyddar DNA strängarna, och under livet nöts det bort, och när det försvunnit helt så finns det inget som skyddar DNA:et längre och då dör vi. Cancerceller har dock en förmåga att själv producera detta ämne, vilket gör att de kan leva mycket länge. Så forskare studerar cancerceller för att komma på om vi människor skule kunna skapa detta ämne på nåt vis, och på så sätt förhindra att vi dör av ålder. Sen kvarstår ju problemet att det finns sjukdomar, men det får man komma på ett annat sätt att hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 vad menar du med framtiden. framtiden kan ju vara i mårgon. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Du har helt trätt orre_best, men alla fattar ju vad han menar. Framtiden är något som inte har hänt än... Det kommer ju att finnas mer teknologi som alla skriver. Om många miljoner år så kommer vi nog att bo på Mars som forskare håller på att forska om om det går. Vi kommer nog att spela bättre spel som man styr genom rörelser. Det kommer finnas renare bilarn, mer människor och robotar som hjälper oss i vardagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag tror faktiskt att robotar/datorer kommer att ta över oss dom kan ju ha skapat robotar som gör som oss människor och har känslor osv. alltså kan det bli ett Robotar VS Människor PS. Tro inte att jag har sett för mycke filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jo,det tycker jag Mr.Fusk.Det är 2% chans att robotarna tar över jorden,så det så. TheDarkElf: Har läst att vi kommer bo på Mars inom 100 000 år.Det betyder ju inte att det kommer bli så,men men...Man kan alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 utvecklad tecknologi mer robotar flyg plan typ svävare och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jo,det tycker jag Mr.Fusk.Det är 2% chans att robotarna tar över jorden,så det så. TheDarkElf: Har läst att vi kommer bo på Mars inom 100 000 år.Det betyder ju inte att det kommer bli så,men men...Man kan alltid hoppas. Och varför i hela lingonskogen skulle vi vilja bo på mars? Dom som håller med mig kanske skulle börja bli lite miljövänliga så att vi slipper flytta upp dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag tror faktiskt att robotar/datorer kommer att ta över oss dom kan ju ha skapat robotar som gör som oss människor och har känslor osv. alltså kan det bli ett Robotar VS Människor PS. Tro inte att jag har sett för mycke filmer... Du har sett för mycket på film. Var har du din fakta för att robotar ska ta över? Hur kan du veta det? Har du alls fått den möjligheten nämnd för dig utanför filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag tror faktiskt att robotar/datorer kommer att ta över oss dom kan ju ha skapat robotar som gör som oss människor och har känslor osv. alltså kan det bli ett Robotar VS Människor PS. Tro inte att jag har sett för mycke filmer... jag trot inte, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jo,det tycker jag Mr.Fusk.Det är 2% chans att robotarna tar över jorden,så det så. TheDarkElf: Har läst att vi kommer bo på Mars inom 100 000 år.Det betyder ju inte att det kommer bli så,men men...Man kan alltid hoppas. Därför att det kommer tydligen att bli precis som på Jorden på Mars inom så många år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 man borde väl ändå inte ge robotar känslor och sånt skit.jag menar dom kommer säkert inte ta över jorden utan mer bli en av oss ifall vi ger dom känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.