Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Tycker ni att den filmen är bra ? Jag tycker den är helt fantastisk och nog en av de bästa svenska filmen Vad tycker du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag har säkert sätt filmen, har faktiskt ingen aning. Men namnet låter bekant och jag känner igen det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Den var väl okay. Brukar inte gilla svenska filmer, förutom Joseph Fares filmerna, dom äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Den duger..men beck filmerna är mmyyccckket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Den är väl dugligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det var så jättelängesen jag såg den.. Men jag antar att den var bra. Får la se den igen snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 har aldrig sett den faktiskt så ja vet inte om den e bra eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag tycker den är ganska gammal.. Men den är vell ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Har aldrig sett den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 skriv bara om ni har sett den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 har inte sett sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.