LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 vaa...?? :blink: du skrev ju inget :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Vad är det du vill med MP3-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mkt skumt...men frågan löd... vad har ni för mp3 spelare om ni har någon...utrymme, märke kostnad m.m. visa gärna vad ni har med en länk eller liknande sj har jag en YES YMP908 512MB (svart, rosa var slut :P :D ) världens minsta mp3 spelare :P kostade när jag köpte den 1000:- (fick den 500:- billigare :D ) http://www.iloveyes.net/product.php?productid=55 så hoppas att detta syns istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 japp det gjorde den men din mp3 är väl inte världens smalaste? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Har en MP3-spelare av okänt märke med 256 MB minne. Inte mycket, men duger än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 japp det gjorde den men din mp3 är väl inte världens smalaste? :P nej nej men det är den minsta som finns... :D den är riktigt söt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mm det har jag med den heter Zap men den e ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Min heter, Sandisk 512mb Sandisk är sveriges ledande märke, kändaste märke i hella världen(en av dom) den kosta 1200 :-. Om ni kollar ppå ps2's mineskort så är det Sandisk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 iPod Mini 4 GigaByte, en silverfärgad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 En MpMan med 512 mb minne en blåd... http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....AN%20MPF59512MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Själv har man väl en Samsung mp3 med 1 Gb minne..orkar inte just länka till hur den ser ut, kanske imorgon. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ipod Video 30 gb. Skitbra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.