FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Vi får kvarsittning på rasterna dubbel tid!! :( Citera
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom. Samma här. Innan brukade jag komma för sent men inte längre. Citera
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Våran lärare blir aldri arg! Han kollar bara så här typ" <_< ". han blir inte arg utan han blir som du sa Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag kommer nästan alltid försent till första lektionen. Det är min Skolbuss som kommer så jäkla sent. I dag var jag 20 minuter sen till första lektionen Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Det händer ingenting När man komer för sent i vår skola Citera
Ytterman Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Vi kommer försent, kommer in och skriker lite grann och sen sätter vi oss. Kul va? Citera
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 vi får vara inne på nästa rast om vi kommer försent i min klass Citera
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Hehe jag kommer inte försönt men några i min klass kommer försent 20min NÄSTAN jämt de kommer in VRÅLAR i typ 5min sen sitter de och pratar och vrålar lektionen ut.Det händer ingenting när de gör det grymt va?Konstiga lärare Citera
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 I min skola om man kommer för sent får man en prick, och om man har fem pricar får man en timmes kvarsittning, ganska smart B) Citera
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 Jag kom försent varje morgon i ettan :angry: Citera
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Jag har kommit försent en enda gång, det var när jag vägrade gå till skolan i ettan! :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.