Gäst YoTo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 På musiken hade vi en CP-fröken som gav oss "skolk" för att vi kom en minut sent. Men hon var ju inte CP, men dum i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vi får sträck och får man 3 st får man hemsamtal men jag har kommit försent en 15 sek för sent de ränkades inte som försent :) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 I vår skola får vi kvarsittnig om vi kommer försent! Ganska elakt tycker jag! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vi får säga förlåt om vi kommer försent och om vi kommer för mycket försent så skäller våran fröken ut oss...på lektions tid :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vi får prickar.... om man får 3st så får man kvarsittning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 det är inte så farligt på vår skola då får man bara vänta tills läraren har gått igenom det han/hon skulle sen får man komma in fast jag har aldrig kommit försent så det har inte gjort mig något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vi får säga förlåt om vi kommer försent och om vi kommer för mycket försent så skäller våran fröken ut oss...på lektions tid :lol: Det gjorde vi också förr men vi tyckte sen att det var för lite så vi tyckte att vi började med kvarsittning i stället! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Våran lärare blir aldri arg! Han kollar bara så här typ" <_< ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man får INTE komma försent i min skola. Det har vi fattat och nu kommer ingen försent längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 När jag kommer försent så skiter lärarna nästan i det.. det var värre i mellanstadiet då man fick kvarsittningar, men nu när man är så stor så vågar inte lärarna kaxa upp sej längre. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 :angry: vi brukar få skäll ! __________________________________________________________ Har semsta fröken Ulla - Lena :angry: :angry: :blink: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Våran skolgång är ju frivillig (gymnasiet) så dom skäller aldrig om man kommer försent.. Däremot kollar dom de sammanlagda tiderna av förseningar. Har man över 16% frånvaro så ringer dom hem och man får komma och prata med rektorn.. Om man får över 20% så ryker Studiebidraget (950:-/månad) Ganska hårt.. Fast jag hade bara 2,7% frånvaro :D En i min klass hade 88% frånvaro och hon har pratat med rektorn "5+10+11=femtioelva" ggr :D När jag fick mi sammanlagda frånvarotid var den på 11 timmar :D men det var under hela läsåret.. så det va typ 2-3 min försent nån enstaka gång bara.. Hon som va borta 88% hade 450 timmar typ :D :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.