Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 då blir det smisk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vi får kvarsittning på rasterna dubbel tid!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom. Samma här. Innan brukade jag komma för sent men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Våran lärare blir aldri arg! Han kollar bara så här typ" <_< ". han blir inte arg utan han blir som du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag kommer nästan alltid försent till första lektionen. Det är min Skolbuss som kommer så jäkla sent. I dag var jag 20 minuter sen till första lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det händer ingenting När man komer för sent i vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vi kommer försent, kommer in och skriker lite grann och sen sätter vi oss. Kul va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vi får vara inne på nästa rast om vi kommer försent i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Hehe jag kommer inte försönt men några i min klass kommer försent 20min NÄSTAN jämt de kommer in VRÅLAR i typ 5min sen sitter de och pratar och vrålar lektionen ut.Det händer ingenting när de gör det grymt va?Konstiga lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 I min skola om man kommer för sent får man en prick, och om man har fem pricar får man en timmes kvarsittning, ganska smart B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag kom försent varje morgon i ettan :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har kommit försent en enda gång, det var när jag vägrade gå till skolan i ettan! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.