Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Varför går det inte att skicka föremål, det komemr upp en ruta med konstig text på.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Vart gör man det? :huh Alltså temporära filer..? Är inte så bra på datorer..' Redigerat 2 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Och om du använder FireFox_ Verktyg -> Inställningar... -> Sekretes. Sedan väljer du där vad du vill tömma eller vad du vill göra med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag använder IE ... Bli inte upprörda nu, men vart ligger verktyg? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Om du tittar lite högre upp än vad addressfältet är, så kan du ju se olika saker t.ex. Hjälp, favoriter m.m. Där ligger verktyg. Har du engelskt IE, så heter det tools. Redigerat 2 Mars 2006 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det funkade ej, jag tömde filer, cookies och startade om datan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 funkar inte för mig heller =( kommer upp en vit ruta me massa mysko saker på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ta screenshot och skicka till [email protected] Skriv exakt in i minsta detalj vad du gör från och med när du trycker på Affär uppe i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) När man ska ta screenshot trycker man väl på " print screen " knappen, men det funkade inte, kopierade texten. Först tryckte jag på Affär -> Skicka Föremål ( Skriver in namn ) -> trycker på " Skicka " knappen -> Sen kommer texten nedanför upp: Som överskrift stog det Invision Power Board DataBase Error: mySQL query error: SELECT s.*,i.* FROM ibf_store_inventory i LEFT JOIN ibf_store_shopstock s ON(s.id=i.item_id) WHERE i.owner_id='33863' AND s.can_trade=1 AND i.i_id IN() mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 4 mySQL error code: Date: Friday 03rd of March 2006 09:53:03 AM Redigerat 3 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Varför går det inte att skicka föremål, det komemr upp en ruta med konstig text på.. :blink: Går det inte för dig för mig går det hur lätt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 När man ska ta screenshot trycker man väl på " print screen " knappen, men det funkade inte, kopierade texten. Först tryckte jag på Affär -> Skicka Föremål ( Skriver in namn ) -> trycker på " Skicka " knappen -> Sen kommer texten nedanför upp: Som överskrift stog det Invision Power Board DataBase Error: mySQL query error: SELECT s.*,i.* FROM ibf_store_inventory i LEFT JOIN ibf_store_shopstock s ON(s.id=i.item_id) WHERE i.owner_id='33863' AND s.can_trade=1 AND i.i_id IN() mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 4 mySQL error code: Date: Friday 03rd of March 2006 09:53:03 AM klicka på screenshot sen går du in på paint och klickar redigera>>klistra in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 @Fusion, det ska du skicka till [email protected] tror jag. Fråga admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.