Inside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag undrar vilken 007-film ni gillar mest? Själv gillar jag "Leva och låta dö" och "Mannen med den gyllene pistolen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Mannen med den gyllene pistolen regerar. Dom nya är bara för dåliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag gillar den där gången han åkte till japan den var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jag gillar Goldeneye mest! Fast när de gäller att spela snaps spelet så är de den näst nyaste som är min favorit (man får drika mkt) Redigerat 4 Mars 2006 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har bara sett die another day :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag gillar mest Dö en Annan Dag ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ja gillar inte Bond-filmerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker inte att Bond filmerna är så bra men om jag måste välja en så får det nog bli Goledneye. Jag gillade filmerna när jag var mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Goldfinger, Goldeneye, och sen var det nån som hette typ '' You only live twice '' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 *omrösting kanske* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 goldeneye e den ända bra bond filmen tycker jag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Goldfinger och Die another Day. Mannen med den gyllene pistolen är dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg