mashemoto Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag undrar bara om det e någon som spelar magic altså kortspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag har spelat det tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja, det har jag. Det har varit populärt i Norra Stockholm en viss tid för 2 år sedan, det hållde sig rätt så länge, men sedan insåg man att pengar var inte värt ett par kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hmm... Magic.... låter bekant, Om det är dom jag tänker på så har min brorsa c.a 300 sånna kort, e det dom där korten med monster och träd m.m.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ja har inte spelat men ja har en kompis som har gjort d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hur fungerar de och vad är det(utom att det är ett kortspel)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 spelade för men det blev tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag spelar och är med i magic klubbar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag spelar inte men samlar på korten. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jag spelar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag hade några kort när jag vart runt 10. Men det är ju så omoget... :S nästan som pokemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.