Mezox Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag vill ha ett spel som räcker så länge som möjligt, det ska inte vara som t.ex. SW Episode: III. Det ska räcka minst 2 månader utan att man blir uttråkad. De spel jag redan har är: Colin McRae Rally 2005 THUG 2 NFS Underground 2 Fable WWE Raw 2 WWE Wrestlemania 21 Harry Potter: GOF SW Battlefront II SW Episode: III Det spelar ingen roll hur mycket det kostar, jag har nog med pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 NBA Live 2005 och NBA Live 06 räcker väldigt länge och likaså NHL 2005 och NHL 06. De här spelen var jag helt beroende av när jag hade börjat spela dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ninja Gaiden är inge dåligt val ;D... av de kan man bli assur för att man inte hittar vägen till något, sen när man äntligen hittar den så blir man asarg för att den nästan va där man kollade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag gillar inte NBA spelen. QS: De ska inte vara långa på det sättet, de skall t.ex. ha ett läge man kan spela när man varvat det eller något sånt. Själv gillar jag NFS Most Wanted och ska kanske välja det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Spyro A Heros Tail..!! :lol: Kanske lite barsnligt men jag höll på i typ 3 månader för att klara utt det..!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bra tips, ska tänka på det, barsnligt betyder inget för mig. Bara spelet är roligt. Jag diggade de gamla Spyro spelen. Men kan man spela Multiplayer? Det ska man helst kunna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hehehe jag tror inte att man kan köra de på spyro ;) Köp Abe spelet till X-lådan... de kommer ta lång tid att klara ;) iaf om du spelar för att rädda alla väner.. jag har inte lyckas än :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Call Of Duty-big red one om du gillar krig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) ja har några tips.. halo ir halo 2 ...när man väl klarat dem kan man spela lan me kompisar å det tröttnar man inte på.. Knights of the old republic: rollspel som tar ca 40-70 h att klara ut.. Knights of the old republic 2: samma som ovan men 10-20 h mer speltid. riddic: escape from butcher bay: ja vad kan man säga .. de e mkt skjuta, smyga å annat skoj...det har skitfin grafik å tar lång tid att klara av...skitkul!! Redigerat 5 Mars 2006 av lövet_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Star Wars Rebublic Commando. Punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Burnot 3: Takedown och Burnout 4: Revenge är två bilspel som räcker länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ninja gaiden, när du blir bra på det kommer du vara fast i det helt, om du behöver hjälp med något fråga bara mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg