Selerz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Sj gör jag intee det men vissa på min skola är: Warhammer freaks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 min kompis hans pappa har as många warhammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 warhammer är dyrt tycker jag men det är säket kul man måste ju måla och sätta ihop alla gubbar det är nog kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 det är kul men att egga är bara ut trötande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Warhammer är svin dyrt, håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Warhammer är svindyrt men svin kul min polare och jag bygde typ ihop 100 gubbar på nåra timmar (jobbit och limma men kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag skulle gärna spelat Warhammer, men det är rena rånet med dess priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Orka måla. Men spela är riktigt kul! Har aldrig orkat bygga upp någon armé, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag har målat men aldrig spelat jag har haft mest SoR warhammer å då va ja "ond" mest Uruk-Hai... Men jag målade oxå lite "vanliga" Warhammer å d målade jag Chaos Horde tror ja d va.. Men jag har aldrigt spelat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Min kompis spelar LotR: Warhammer, alltså Sagan om Ringen-kategorin. Han är meganörd :P, så vi brukar spela ibland. Självklart har jag inga själv :D Men jag brukar låna utav hans. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Klart jag spelar! Har en liten Lizardman arme, med bland annat en Kroq-gaur. Sen har jag en stegadon och ett reglemente med saruons. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Två av mina lärare är WarHammer och Magic nördar. Dom har sånna tröjor och snackar om spelen på lektions tid =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.