Avregistrerad Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Nej, jag spelar inte warhammer. Jag och en kompis funderar på att testa det. Men kan nån förklara lite om hur man spelar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Köp regel boken , sen måste ni ha en bok om just er ras. Har en övetsätt sagan om ringen regler på svenska men ja har lagt av nu , orkar inte måla dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag spelar iallafall inte warhammer det är ju svindyrt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Mm. Det är rätt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Haha köper ni. Min brosa hade en affär förut och ja fick dom gubbar ja ville ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vad är warhammer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag målar empire!den nya utställnings-planen på games workshop i gbg (nya affären)äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Spelade warhammer förr hade dark-eldar men det finns ingen som kan spela. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.