sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Doom. Den suger hårdast av alla spelfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Doom. Den suger hårdast av alla spelfilmer. Doom var faktiskt väldigt trist. Har någon av er sett Världarnas Krig? Den var hur trist som helst, men grymma effekter. Jag kollade på extra-material, då var det som en vanlig by, fast dom hade lagt till mycket saker och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 VA! Världarnas Krig är ju as bra. Jag ångrar mig att jag inte såg den på bio. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker ochså att Världarnas Krig var en bra film, det var ju ändå Steven Spielberg som regisserade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Själv tycker jag The Cave är en riktigt bra film. En bra genomtänkt handling men själva scenarbete, skådespelare och att genren skulle vara skräck tyckte jag gick ner till botten. Annars var den riktigt hyffsad tillverkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Naruto The Movie Den Ägde Totalt Men Handling Va Så Där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Beröm till filmer som man inte gillar...jaha du. Vad sägs om nyinspelningarna av dawn of the dead och land of the dead och allt vad det heter. Gillar inte filmerna men måste erkänna att de har bra specialeffekter. Jaså? Har du set Den första ´´Night of the Living Dead´´ från 60 talet? Den är så j*vla dåligt gjord. Dom döda ser ut som vanliga mäniskor, bara att dom böjer huvet litte. Man kan typ inte käna skilnad, och ljudet och special-efekterna är sämst. Den får 0/10. Redigerat 7 Mars 2006 av Gun Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Beröm till filmer som man inte gillar...jaha du. Vad sägs om nyinspelningarna av dawn of the dead och land of the dead och allt vad det heter. Gillar inte filmerna men måste erkänna att de har bra specialeffekter. Kolla på nyinspelningen från 1990 istället. Den är ju i färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ja, men dom kanske är bättre, men nu bratar jag om den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Saga om Ringen filmerna är jättebra gjorda, vackra inspelningsplatser och bra skådespeleri. Jag är helt övertygad om att det kommer bli några klassiker i framtiden som alla känner till. Dawn of Dead är en väldigt bra skräckfilm men en övertygad handling som verkar någorlunda trovärdigt. Den är läskig men ändå inte överdriven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Världarnas Krig var rätt kass tkr jag men den var rätt bra gjord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 själv tycker jag nog den senaste King Kong...Kass handling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.