pollenallergi Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 King Kong är ett perfekt bevis på en sådan film, likaså the war of the worlds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Själv tycker jag King Kong är en bra film. Men det kan ju bero på att redan innan jag hade sett den så hade jag intalat mig själv att den skulle vara riktigt bra, eftersom det var Pj som regisserade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Världarnas krig... Den var inte alls bra såg inte ens färdigt den så tråkig som den var. Men bra effekter och så var det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något. Den gamla är mycket bättre än den nya :).Sämre heter det, föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något. Jag visste inte att förresten stavdes med ett r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något. Ett simpelt stavfel, ditt var dock ett ganska grovt grammatikfel. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något. Jag skämtadee bara men du är ju allvarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Själv så tycker jag att nyinspelningen av King Kong var väldigt bra och den kan ju inte vara dåligare än originalet fast den gjordes ju 1936 eller något. Notera ' :medieval: ' och tänk igen. edit: fel med smileyn Redigerat 10 Mars 2006 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hitta nemo här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Day after tomorrow är bra gjort, men jag ogillar den ändå. Hur kan någon säga att Sagan om ringen inte är bra. Det är ju det bästa som gjorts efter King Kong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Day after tomorrow är bra gjort, men jag ogillar den ändå. Hur kan någon säga att Sagan om ringen inte är bra. Det är ju det bästa som gjorts efter King Kong. Day after tomorrow, FY! Hatar den på alla sätt. Sagan om ringen är bland det bästa jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.