kola_king Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vad tycker ni om medias och den allmänna uppfattningens skönhetsideal? Jag tycker själv att de är extrema, särskilt för tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Dom är överdrivna, alla kan inte vara trådsmala och jätte vackra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Dom är överdrivna, alla kan inte vara trådsmala och jätte vackra. Överdrivna, sen tycker inte jag brudar ska vara trådsmala. Det är bara fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Alla vill väl vara snygga någon gång? Men att utnyttja den genom att se ner på andra människor som inte klär sig lika snyggt som någon annan. Så ser jag Skönhetsideal vara. ;) Men mulliga tjejer är mysiga att ha framför vad spinkiga och 'trådsmala' fjortisar som flummar omkring på stan då och då. Det är inte särskilt aktraktiv för en man, vad jag anser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Men mulliga tjejer är mysiga att ha framför vad spinkiga och 'trådsmala' fjortisar som flummar omkring på stan då och då. Ha ha , " flummar omkring på stan" helt rätt, inte särskilt tändande ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag tycker att dagens skönhetsideal är väldigt dåliga. Tjejer som ser sina idoler på tv och i tidningar vill se ut som dem men så är det inte så mycket med killar tror jag inte att de vill likna sina idoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag tycker att dagens skönhetsideal är väldigt dåliga. Tjejer som ser sina idoler på tv och i tidningar vill se ut som dem men så är det inte så mycket med killar tror jag inte att de vill likna sina idoler. Det är nog många killar som vill ha samma klädstil och frisyr som sin idoläven om vissa tjejer anstränger sig maximalt för att likna sin idol :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag tycker att dagens skönhetsideal är väldigt dåliga. Tjejer som ser sina idoler på tv och i tidningar vill se ut som dem men så är det inte så mycket med killar tror jag inte att de vill likna sina idoler. Precis. Tjejerna går in för det mycker mer än vad killarna gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Plus att man ofta inte KAN se ut som supermodeller och sådant, eftersom de ofta har fixat tilld em lite extra med en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Visst är det sjukt, men klart man bryr sig om hur man ser ut. Vem gör inte det liksom? Att tjejerna är de som är mest utsatta är förmodligen för att killarna kräver det. En tjej måste se bra ut, det måste inte en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell. Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos. Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak. Vad föredrar ni? En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag föredrar en vanlig tjej utan silikonbröst fast det finns ju inte någon med silikonbröst i min ålder ändå. Hon ska inte vara någon bimbo heller för det gillar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.