lundquist Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har funderat länge och har tänkt skaffa mig en ipod. Men vilken tycker ni man ska ha, jag har en budget mellan 1000 - 2000 kr. ^^ Det viktigaste är ju att den har mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 annat märke föreslår jag den e ju skit dyr för att vara en mp3 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ipod Nano, skitgrym och bra, den är smal och liten med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer. Men Ipod shuffle har väl ingen display, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer. Nope, ingen display. Men eftersom man inte kan proppa in så många låtar i den spelar det inte så stor roll, ett riktigt bra budgetalternativ.Annars med din budget ska du satsa på en Nano 2/4 gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer. Nano 4 ever!! har köpt en :D , lätt värt pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Med tanke på din ekonomi så är nog nano bäst. Jag äger en 30gb Video. Den är otroligt bra. Så jag rekomenderar den om du får mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm... Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Köp en PSP istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm... Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig. Går det att få tag i minis fortfarande? De har väl bytt ut Mini med Nano? Mujo: Kasst ljud :( Men annars fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Har ingen ipod eller Mp3 längre x) Sålde dem och köppte en Sony Ericsson w5501 walkman. Min förra mobil blev stulen =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.