Hoppa till innehåll

Ipods


lundquist

Rekommendera inlägg

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

 

Men Ipod shuffle har väl ingen display, eller hur?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

 

Nope, ingen display. Men eftersom man inte kan proppa in så många låtar i den spelar det inte så stor roll, ett riktigt bra budgetalternativ.

Annars med din budget ska du satsa på en Nano 2/4 gb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

 

 

Nano 4 ever!! har köpt en :D , lätt värt pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm...

Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm...

Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig.

 

Går det att få tag i minis fortfarande? De har väl bytt ut Mini med Nano?

 

Mujo: Kasst ljud :( Men annars fin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...