Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

Skrivet

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

Men Ipod shuffle har väl ingen display, eller hur?
Skrivet

Nope, ingen display. Men eftersom man inte kan proppa in så många låtar i den spelar det inte så stor roll, ett riktigt bra budgetalternativ.

Annars med din budget ska du satsa på en Nano 2/4 gb.

Skrivet

Nano 4 ever!! har köpt en :D , lätt värt pengarna!

Gäst DonKeN
Skrivet

Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm...

Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig.

Skrivet

Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm...

Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig.

Går det att få tag i minis fortfarande? De har väl bytt ut Mini med Nano?

Mujo: Kasst ljud :( Men annars fin.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...