Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Vet inte riktigt... Adidas kanske :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Ja har inget speciellt märke som favorit, bara kläderna e svarta o sitter bekvämt så e ja nöjd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Jag Tycker det är Nike , Puma . Dom märkena har alltid jag tyckt bäst om . =) Redigerat 25 Mars 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag är inte så mycket för, massa färger och krussiduller. Less is more ! Vanligtvis har jag en enfärgad Gant tröja, under någon t-shirt, vilken som helst. och mina (halv) nya Crocker jeans. Mina gamla favvo byxor fick ett hål som avslöjade lite för mycket :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag hatar lacoste å sånna gay märken ja gillar fox, adio, quiksilver, billabong, volcom å sånt B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 PUMA, Diesel, Lee Puma är den stora favoriten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Svarta kläder med diskreta märken är müws. Det hemskaste är nog stora blaffor på kläderna... Vadå reklampelare? Redigerat 25 Mars 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Marvin och JL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Puma & Nike! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag hatade och hatar fortfarande det där barnklädes märket xvz eller hur det nu stavas. f*n vad dom är fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Billabong och Quiksilver och Hurley e lite snobbig av mig. Tycker om de flesta "surfar märkerna". Hatar även dem som bär JL eller Emilio kläder. Redigerat 30 Mars 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.