Gäst volvotobben Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 fetekul och när man blir träffad känner man smärtan faen vad skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 har inte kört det men skulle gärna prova :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Vi kör med gevär såklart och använder skummgummibollar. Bollarna är ju inte jätte mjuka bara för att det är skummgummi. Jag tycker att det är en sport Xade. Samma sak som att säga att fotboll inte är en sport bara ett intresse. Ja det finns tävlingar i det. Jag jag läste lite om det på www.paintball.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har aldrig testat men vill göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Nej jag har inte spelat paintball men jag har spelat laserdome det är askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 HÄÄÄRLIGT. Nu är det paintball igen nästa vecka :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag ska testa om 2 år... det gör rätt mkt ondare än att köra softkrig va? Lite OT: Laserdome är sådär... Lite tråkigt eftersom det inte gör ont men annars ungefär likdant... Då är soft roligare... Vi har en hall där jag bor där man delar upp i lag och kör precis som Paintball elr Laserdome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag tycker inte Paintball räknas som en sport. Det är ju ett intresse. Finns det officiella tävlingar och sånt? ja,det finns typ vm också (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jag ska testa riktig paintball på sommaren. Det känns nog lite mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Nu var det paintball igen. Det var riktig skoj, men jag vet inte vad det var med mig. Jag var sämmre den här gången när jag redan visste hur det gick till. Nu får man vänta ännu en månad innan det är igen.... Redigerat 8 April 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floorball Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Hejsan allihopa. Såklart det finns VM i paintball! Det finns ju liksom Counter strike VM och det räknas som en sport. Har hört att sverige är riktigt bra i paintball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 paint ball är skit kul men det kan göra ont ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.