Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det har väl någon gång hänt att man har kommit försent till skolan pga olika orksaker. Nu tänkte jag att alla skriver era bästa/sämsta ursäkter till era förseningar, har ni inga bra så skriv inte. Själv har man väl dragit: Glömde ställa om klockan till vintertid (problemet är att sommartid går 1 timme före) Jag hade medvind/motvind på vägen hit. Så mycket mer kommer jag inte på just nu, uppdatering får väl komma senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jag kommer aldrig försent till skolan fast i fredags höll jag på att komma försent för kedjan på min cykel hoppade av då had jag väl ungefär 3/4 kvar till skolan och jag ville ju inte fixa till kedjan och få olja på händerna så jag sprang resten av vägen och hann precis till klockan åtta. Redigerat 4 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hahaha, jag hade medvind på vägen hit...Det går ju snabbare då ;) Nej, jag kommer aldrig försent. Men du kan ju ta t.ex. att du glömde sätta på väckarklockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ett gäng homosexuella kanibaler kom och band fast mig i sängen, det var med nöd och näppe jag behöll min kära stjärts oskuld och liv. Läraren trodde inte mig dessväre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Missade bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag brukar oftast skylla på väckarklockan eller vädret. Dock så har jag aldrig kommit försent på ett år eller så. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 spårvagnen körde inte dit jag ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Om jag kommer försent så skulle jag säga att jag glömde ställa klockan eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Bussen var försenad -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Klockan ringde inte.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Man säger att man har pratat med skolkuratorn =) Då frågar läraren varför och då säger man ett det är personligt och inte vill prata om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Våran matte lärare e så grymmt du i huvvet så d va en under OS-tiden som sa att han kom försent för att han satt å såg på OS... Å HON TRODDE PÅ D!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.