Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det har väl någon gång hänt att man har kommit försent till skolan pga olika orksaker. Nu tänkte jag att alla skriver era bästa/sämsta ursäkter till era förseningar, har ni inga bra så skriv inte. Själv har man väl dragit: Glömde ställa om klockan till vintertid (problemet är att sommartid går 1 timme före) Jag hade medvind/motvind på vägen hit. Så mycket mer kommer jag inte på just nu, uppdatering får väl komma senare. Citera
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jag kommer aldrig försent till skolan fast i fredags höll jag på att komma försent för kedjan på min cykel hoppade av då had jag väl ungefär 3/4 kvar till skolan och jag ville ju inte fixa till kedjan och få olja på händerna så jag sprang resten av vägen och hann precis till klockan åtta. Redigerat 4 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera
Nafrali Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Hahaha, jag hade medvind på vägen hit...Det går ju snabbare då ;) Nej, jag kommer aldrig försent. Men du kan ju ta t.ex. att du glömde sätta på väckarklockan. Citera
Scones Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Ett gäng homosexuella kanibaler kom och band fast mig i sängen, det var med nöd och näppe jag behöll min kära stjärts oskuld och liv. Läraren trodde inte mig dessväre. Citera
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag brukar oftast skylla på väckarklockan eller vädret. Dock så har jag aldrig kommit försent på ett år eller så. ;) Citera
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Om jag kommer försent så skulle jag säga att jag glömde ställa klockan eller något. Citera
Spaghettin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Man säger att man har pratat med skolkuratorn =) Då frågar läraren varför och då säger man ett det är personligt och inte vill prata om det. Citera
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Våran matte lärare e så grymmt du i huvvet så d va en under OS-tiden som sa att han kom försent för att han satt å såg på OS... Å HON TRODDE PÅ D!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.