Hoppa till innehåll

De Bästa Ursäkterna


Gäst ENGULBanaaAaAaN
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag sa att jag gick hem eftersom det var fredag så sa min lärare trevlig helg så gick jag hem tar cirka 40min sen på halvägs kom jag ihåg jag hade en lektion till så jag gick tillbaka men desssvärre trodde ingen på mig.

 

MEN DET VAR SAnt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kommer aldrig försenat till första lektionen på morgonen eftersom jag sticker tidigt på morgonen. Men det har ju hänt någon gång att jag har kommit försenad till skolan. Jag brukar säga som det är väckarklockan ringde inte för att batterierna tog slut. Eller pappa glömde ändra tiden på väckarklockan när han stängde av den (han börjar jobbet tidigare än jag börjar skolan). Dock så händer inte det här så ofta men om jag blir försenad beror det på någon av de här två anledningarna. Min sämsta anledning är nog att jag stänger av väckarklockan och lägger mig och kollar på tv och lyckas somna om av misstag. Det höll faktiskt på och hända för ett tag sedan, tur att jag bor nära skolan. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ramlade i trappan och slog mej lite. :lol:

Men jag har typ aldrig kommit försent än så länge.

En kille i vår klass kom 1 timme och 10 inuter försebt i Torsdags förra veckan. :huh:

Redigerat av Santa_Claus_Driver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Ajfan, förlåt att jag är sen, jag fick en drastisk motvind i korridoren"

 

"Åhnej, jag sprang förbi min igelkottskompis Ture precis utanför dörren och han bad mig räkna hans taggar. Du vet, man sviker inte en vän."

 

Båda sagda utav samma person. Med dessa replikerna bör han förlikas med nånslax förebild. Nämner inga namn dock. =)

 

Ändrat:

Snooze: Såg precis att du hade samma! :D Fler som använder ser jag. :)

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kilimanjaro

Min syslöjds lärare är sååå trög i skallen det var torsdag jag har syslöjd första timmen jag åker skol-buss till skolan jag missade busen en gång och morsan var tvungen att köra mig tilll skolan jag kom typ en kvart försent då sa jag att skolbussen hade åkt av vägen och att jag hade hoppat ut ur fönstret i sista stund och liftat till skolan,hon gick på det,vilket nöt hon är asså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar komma sent till första lektionerna(morgonen). Inte till de andra lektionerna men här e lite saker jag sagt:

På morgonen; Försovde mej,mådde illa så jag gick senare,glömde låsa dörrn så jag fick gå tillbax,glömde nån bok..

På gympan hade jag glömt gympakläderna så jag sa att min morsa inte hade tvättat dom,men vår gympalärare e sträng han sejer bara att man får ta nåt annat då,men jag har ju inget annat!En gång va jag o en kompis hos en annan kompis och vi kom sent till gympan då sa vi att den vi va hemma hos hade tappat bort sina hemnycklar i skolan och att vi hjälpte han å leta..

En av mina kompisar hade bästa ursäkten(han har glasögon) jag såg när han sa detta till franska läraren. Hon sa; Varför va du inte på franskan?

Han ba; Jag va på synundersökning. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...