Gäst The heroin Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Vanligaste ursäkten här: Klockan därute visade ju fem minuter fel... (Sant: Inte en enda klocka i hela skolan stämmer, det finns vissa som går upp till 10 min fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 att man försovde sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 "Jag var tvungen att följa min lillasyster till skolan och när vi skulle cykla så hittade hon inte sin cykelhjälm" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) Den verkar ganska trovärdig. Annars kan man säga att du letade efter dina läxböcker hela morgonen, och att det tog sin lilla tid :P. Redigerat 31 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag kunde inte hitta min köttbullemacka :P kedjan hoppade brukar funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag kunde inte hitta min köttbullemacka :P kedjan hoppade brukar funka ;) den första var ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag ville inte börja 08:00 eftersom att jag inte gillar det talet, så jag började 12:00 istället då det är mitt turnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag ansåg mig inte mogen att fara till läroverket klockan 7:30. jag var inte helt mogen förrens klockan 10.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Den var bra Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 "jag ramlade i trappen och stukade mig så jag gat lägga om foten i gasbinda" Den kan ju funka om man ger f*n och visa foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag orkade inte gå på din piss lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Jag orkade inte gå på din piss lektion. ha ha ha. den var den bästa ursäkten jag hört. Den kommer garanterat (inte) att lyckas med. :P Redigerat 10 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.