Fusion Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Kommer nästan aldrig försent ( Tur. ) Men annars kan man säga att man halkade på vägen så att man knappt kunde gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 När jag gick på min förra skola så var ju våran mentor och sve/eng lärare så dum så man kunde köra med nån som t ex: Åh, förlåt men jag var uppe sent när jag gjorde läxan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Kommer nästan aldrig försent heller Oj min klocka gick fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 missade bussen...eller vart hos tandläkarn.eller kört i diket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 När jag skulle låsa upp cykeln så var nyckeln alldeles krokig. Skulle kunna gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag kan säga en sak som hände denna veckan: Råkade stanna för länge uppe vid datorn, hehe, så jag la mig å sov kl. 03.00. Hade sovmorgon dagen efter till 10.40, men jag försov mig till den :P Så jag sa till min engelskalärare att jag hade försovit mig, men hon bara skrattade å sa: I don´t believe you ^^ Meen.. d var ju sant ^^ Att säga att man vart hos tandläkaren är väldigt bra. men inte alltför ofta, man går ju inte till tandläkaren varannan dag precis :P Men annars så e saker som funkar att säga: Vart hos skolsyster, kurator,pratade me en lärare osv.. diverse skolgrejjer. det går de på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Min fågel fick cpryck och dog. :P LoL De i klassen skrattar ihjäl sig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 förut sa jag att jag blev bortförd av en psykopat doktor som hette leif och att han skulle göra experiment på mig men jag lyckades fly!!!!!! muhahahahahahahahaha!!!!!!!! ok inget jag skrev var sant men det skulle vara kul att dra den för läraren om man kommer försent till skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Smetar in fejset i ketchup och säger att man varit med i ett slagsmål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 fötterna gick inte dit jag ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Smetar in fejset i ketchup och säger att man varit med i ett slagsmål? Det låter ju bara äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag kommer bara försent när jag missar skolbussen eller om skolbussen kommer lite sent till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.