Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Mina armbågar knakar varje gång jag gör armhävningar :( Mina handleder också... Mina med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Mina armbågar knakar varje gång jag gör armhävningar :( Mina handleder också... Drick mer mjölk så slutar det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag inmundigar minst 4dl mjölk var morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Mina armbågar knakar varje gång jag gör armhävningar :( Mina handleder också... Jag dricker åtminstone 4-6 glas om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Knäpper fort och mkt med fingrarna, fiser med handflatorna, slänger med min långa lugg, gnuggar mig i ögonen och masserar mina lår. :) Där är så jäkla skön Mellanmjölk ;) sen så brukar jag Spotta på stolpar! vet inte varför jag är så broende av det, men det är så jäkla gött! Jag har också en förmåga av att slå i tårna (så att det knakar rejält) på morgonen. Och slutligen, Klia mig på adamsäpplet. Redigerat 30 Mars 2006 av mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tvivlar på att spotta på stolpar och klia sig räknas som en kroppslig egenhet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Brukar typ alltid känna på håret när jag tar av mig en mössa eller vaknar, så jag inte har Stig helmer frisyr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Kommit på lite mer saker faktist. Om jag sitter ensam är pungkliande ett måste. Att ruffsa till håret stup i kvart är också ett litet behov, och även att klia mig bakom högra örat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 hehe när jag käkar godis så smaskar jag...ljuv musik :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Jag får ryck ibland . :blink: Nä, jag skojade bara. Jag kan knäppa med tårna. ;) Redigerat 31 Mars 2006 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Inget speciellt med min kropp. Kan, precis som mellanmjölk, fisa med handflatorna. Ingen i min klass kan göra så. Så jag känner mig halvt överlägsen då. Knäcka nacken, fingrarna och, om det går, bicepsmusklerna. :) Vet inte vad som händer. Men när jag spänner mina biceps så knakar det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Om jag ligger och slappnar av och vickar på tårna i 5 sek, så bara flyger mina ben upp i luften. haha det funkar bäst på mage :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.