Hoppa till innehåll

Kroppsliga Enheter Och Konstigheter

Putside

Rekommendera inlägg

Kommit på lite mer saker faktist.

Om jag sitter ensam är pungkliande ett måste.

Att ruffsa till håret stup i kvart är också ett litet behov, och även att klia mig bakom högra örat..

Är du min hemliga tvillingbror??

ja brukar oxå göra så, men för mejj e de mer vänster öra...

Fast ja brukar oxå sträcka upp armarna i lufter raktöver huvvet å knäcka fingrarna å luta mejj bakåt typ en eller 2 ggr varje halvtimma förutom när ja e i skolan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Inget speciellt med min kropp. Kan, precis som mellanmjölk, fisa med handflatorna. Ingen i min klass kan göra så. Så jag känner mig halvt överlägsen då.

Knäcka nacken, fingrarna och, om det går, bicepsmusklerna. :) Vet inte vad som händer. Men när jag spänner mina biceps så knakar det till.

jag kan också gör handfisar :) Jag kan knäcka, knän,nacke,tår,fingrar,armbågar och rygg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Jag kan göra som smith i sista matrix filmen vrida på nacken och så knakar det det fattas bara solglasögon och att jag säger "Mr.anderson"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom på att mina armbågar är riktigt knasiga. Om man har hntlar och drar armen upp och, ja, så som man gör med hantlar, så knakar det i armbågarna. Ska ta och filma mina händer och sätta i mick nära dom så att ni ser och hör mitt knakande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland upptäcker jag att jag suttit och dreglat i en halvtimme framför datan och det är en stor pöl på skrivbordet och jag har inte märkt ett skit :gitarr: :lol:

Och nej det var ingen snygg brud på data skärmen.

tror det är fel på mina käk muskler eftersom käften jämte är öppen hah. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Kom på att mina armbågar är riktigt knasiga. Om man har hntlar och drar armen upp och, ja, så som man gör med hantlar, så knakar det i armbågarna. Ska ta och filma mina händer och sätta i mick nära dom så att ni ser och hör mitt knakande.

Du är inte ensam. Fast för mig är det bara vänsterarmen som knakar, ganska skumt faktiskt.

Guggo: Ska vi ha knaktävling ;)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...