Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Lite långsökt idé. Men varför inte få fuskamynt/rank genom att vara Online på sidan? Dock så kan man inte vara inaktiv, som du sa Pres, så förlorar man sina mynt/rank. Gör att det kanske är fler människor som är Online eller så? Antingen det eller så är det en långsökt idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag tycker ej att man ska få minus för att man är inaktiv, man kanske är på resa, eller ej har tilgång till en dator på längre tid, då ska man ej behöva förlora på det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Man kan ju ochså se det på det sättat att det kommer vara många online för att de vill tjäna fm (för t.e.x bannes msn bilder) och bryr sig inte ett dugg om forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Finns en tråd med förslag man kan skicka in som viktigt ämne. Men i all fall, det verkar onödigt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 onödigt tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Finns en tråd med förslag man kan skicka in som viktigt ämne. Men i all fall, det verkar onödigt... <_< Jag tror han menade på forumet. ( ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ja, den tråden är för både forum och fuska. Iaf, vad tjänar man på en sån fuktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag tycker ej att man ska få minus för att man är inaktiv, man kanske är på resa, eller ej har tilgång till en dator på längre tid, då ska man ej behöva förlora på det ... När man är Online alltså. Man kanske får vara inne 30 min utan att klicka sig runt på sidan. Om man inte har rört sig runt på sidan innan 30 minuter så loggas man automatiskt ut. Förlorar alla FM & rank som man sparat ihop under dessa 30 minuter. Men mja. Det kanske inte passar Fuska.se så bra egentligen. Som sagt, långsökt idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Varför ska man få minus om man inte är inne på en halvtimma, det låter ju helt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja, det finns ju faktiskt andra saker än att sitta på fuska.se hela tiden <_<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Varför ska man få minus om man inte är inne på en halvtimma, det låter ju helt konstigt. Han menade att man ska få FM/Rank genom att vara online på sidan men om man är inaktiv (men fortfarande inloggad) så förlorar man FMen/Ranken man tjänat ihop genom att ha varit online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 det här värkar ha spårat ur men jag låter et komma till backa om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.