Zora Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Pinnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är typ rädd för apan under sängen :P Han ser ut dom den i Familiy Guy :( Min onda apa bor i garderoben, därför är jag rädd för apan och garderoben. Han brukar peka på mej på nått kusligt och ilskt sett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Är typ rädd för apan under sängen :P Han ser ut dom den i Familiy Guy :( Nej, men jag är rädd för spindlar, bara stora spindalar, och fiskar. eller typ stoppa ner handen på djup vatten när man inte vet vad som är under havsytan. Var inte rädd, det är bara Daniel Sondell. ;) (Otroligt att jag nämner honom så pass högt klassmässigt som en apa) Jag är inte rädd för min egen död, men väl att plågas till döds. Annars är det ju inte så roligt när nära & kära far illa. Dessutom skakar jag hejdlöst över stora insekter, samt getingar. Jag lovar, ser jag något liknande det här ( http://www.xs4all.nl/%7Eednieuw/australian...ZZ279_F2649.jpg ) kommer jag f*n svimma omedelbart & ligga i koma jävligt länge. Redigerat 13 Mars 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag med. Stora spindlar är tamej f*n det läskigaste som finns. Getingar är bara jävulens påfund och förtjänar inte att leva. De är inte läskiga tycker jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Jag är höjdrädd när man är ungefär 8oo meter upp i luften,har också klaustrofobi och spegelfobi.Ja,spegelfobi,inte alls kul när man har drömt att man går i ett jätte mörkt slott,och där är en spegel,går fram till den och man ser ett åsnehuvud på sig. :( Sedan dess har jag varit rädd för speglar,och det betyder ju också att man är rädd för avstängda TV apparater,datorer,fast inte i vattnet av något själ,men allt som man kan sig sej själv i är jag rädd för.Och det ska ni veta är jävligt jobbigt. Va nu?Ingen censur? :huh: Redigerat 13 Mars 2006 av Tomatketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ormar mest, sen är man väl rädd för att familjen ska dö eller liknande... när jag ska sova har jag också helst fönstrena fördragna, annars så tror jag att nån ska hoppa upp framför där eller att nån blodig kille pressas emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 AHHH!!!Spindlar!!!Tänk er bara att tugga på svarta änkans kula....AH!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag är svinrädd för vatten i spel. Vatten på riktigt är jag inte rädd för, men i dator- och tv-spel tycker jag det är skitläskigt. Jag hatar banor under vattnet eller där man är tvungen att simma, jag måste stänga av ljudet och tända alla lampor för kunna köra. Senaste gången det hände var när jag var på typ näst sista banan i Serious Sam 2 då man var tvungen att simma över lite vatten och då fick jag f*n nästan panik! Visst är det en lite underlig fobi? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Jag vet inte riktigt vad jag är rädd för. Något som t ex att vara under vattenytan när man är precis på gränsen att få syrebrist. Och kanske att begravas levande. Det är ganska obehagligt. Men jag är faktiskt inte rädd för att dö. Redigerat 15 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Är nog också rädd för att begravas levande o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Kom på en till sak jag är rädd för. Att bli sinnesjuk. Det kanske låter som jag skojar men det kan inte vara kul att vara galen på riktigt. Man tror att man är helt normal fast man egentligen behöver spärras in på ett mentalsjukhus eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag är svinrädd för vatten i spel. Vatten på riktigt är jag inte rädd för, men i dator- och tv-spel tycker jag det är skitläskigt. Jag hatar banor under vattnet eller där man är tvungen att simma, jag måste stänga av ljudet och tända alla lampor för kunna köra. Senaste gången det hände var när jag var på typ näst sista banan i Serious Sam 2 då man var tvungen att simma över lite vatten och då fick jag f*n nästan panik! Visst är det en lite underlig fobi? ^^ Det ända spelet jag får panik på när man är under vattnet är ju på Sonic,det är hur falukorv stressigt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.