Gäst newnameguy Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Får alltid alla rätt på alla prov sen jag gått ut 5an Jupp, Nu pratar vi inte om nationella proven surru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Vad yrar du om? man har ju visst nationella prov i femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag tror jag kan skryta med att jag har bättre hörsel än de flesta. För alla andra har så himmla högt ljud när de lyssnar på musik med MP3 spelare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag är en jävel på att srkiva fort tangentbordet, är bra på paint:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag är en jävel på att srkiva fort tangentbordet, är bra på paint:P Alla vet nog att du är bra på paint om de har kollat i Paint tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag är bra på fotboll, photoshop, o i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Japp, du hade mest IQ, 141, tvåa var Walker med 131, och trea jag med 130. Min pappa är med i Norrlandsoperan, och har varit med på TV och i tidningen ett antal gånger, och varit med och representerat Sverige i slagverks VM eller nåt i den stilen i Seoul (stavning). Ja då är väl jag fyra med 127 IQ tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Jag är bra på photoshop och datorer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 gillar inte att skryta men jag har en ingift släkting som har varit med i vm i löpning eller vad det nu va men hur det gick för han vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag har setat still på samma stol i 15 timmar utan att ens sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 är det nåt å skryta med?jag har stått up i 20 minus i 7 timmar och titat å rally Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.