Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Javisst, gjorde du det med ögonlocken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ganska imponerande om du verkligen har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det nä, men typ ingen i klassen kan det :P ett annat skryt, jag är också en av dom bästa på matte & engelska i klassen & så är jag klassens data-nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Klassens data-nörd och du lyfter 100kg+? Det tror jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Fuskas största nörd, nån som sejer emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Lmao... Han menar ju inte bänkpress,han menar väl typ nån sak bara som han lyft på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Jag förstod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Rowyn en 15 åring men en 18 årings kropp men en 3 årings snopp. Jag är släkt med Heaton. Han har lärt mig alla cs knep o knop han kan + att jag o jaegarn är värsta polers :) Jag o jaegarn brukar spela pcw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Ja har en skitsnygg gittar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Klassens ända riktiga datornörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Klassens ända riktiga datornörd... Kan ingen komma med nått annat än datanörd ?(det börjar bli aningen tjatigt) Sen är det väl inget att skryta om ? datanörd vil man inte vara >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag är bäst i klassen på basket. Mina tre-poängare slår ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.